Rabu, 21 Julai 2010

I Love To Touch My Skreeeeeeennnnnn.....



Ha seram tak? macam screeeaaammmm je kan? Aku baru tau pasal pertandingan ni hu.. hu.. hu.. agak-agaknya sempat tak? AKU NAK JOIN JUGAK!!!!!!!!
Ha sekali besar daaa..... Itu lah yang ada dalam Jiwa aku sekarang ni... takut tak dapat pergi MONSTER PARTY tu...


Sebenarnya aku dah lama usha LG cookie ni sejak dari dulu lagi tahun 2008 tapi masa tu touch screen ni masih baru kan. So aku tunggu la... Sampai masa ni LG cookies baru launch 3 series



fresh, COOKIE plus GS500V Profile Image

plus COOKIE plus GS500V Profile Image dan


3g... COOKIE 3G KM555 Profile Image


fuh mengancam!!! setiap satu ada target costumer masing-masing.. untuk aku LG 3g yang paling best sekali sebab ia ada macam-macam kelebiha dan yang paling penting ada wifi kat office aku ni ada wifi so kalau ada LG 3g ni senang la aku nak berblog!!! atau FB ke...

Aku memang dah lam dah tak guna phone yang ada button... benci tol sebab button nampak macam "old fashion" la.. sekarang aku pakai samsung... tapi yang paling tak best nye pasal samsung.. ear phone kena ada adapter!!! ada ke patut?? tension!!!! yang aku tau LG 3g tu ada ear phone 3.5mm kan? so senang la nak masuk mana2 earphone yang best2...

Hmmmm... rasa-rasanya dapat tak aku pegi ha? ye la sebab dah last minit ni!!! kalau aku pergi nanti nak pakai apa ye?...

Mcm ni boleh tak??


Ok lah.. nak post ni takut tak sempat... harap2 dapat la pergi!!!....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan