Khamis, 22 Julai 2010

Sorry.... terdelete



malam tadi aku ada posting pasal face book... tapi entah macam mana terhilang pulak agaknya terdelete kot masa aku tengah menggodek-godek blog ni kot tadi...

sorry banyak banyak!!!

takde apa pasal facebook tu kawan aku dia ada up kan gambar pasal penyembelihan manusia siap ikut sequence lagi.. ngeri aku tengok dah la akhir-akhir ni macam-macam perkara terjadi... ish tak tenteram rasanya.

Tak habis lagi dia up kan penyakit jangkitan payudara... siap dah berulat dah... laaaa sekali lagi buat aku naik loya! aku bukan pompuan tau apa lagi nak mengandung... kali ni bukan gambar tapi video....

Kat wall wife aku pulak kawan dia pernah upload kan video kemalangan ngeri remaja terjun jurang tak lepas jadinya muka terbelah siap nampak
lidah terjelir-jelir dan MASIH HIDUP!!!

Mungkin pada sesetengah orang benda ni tak de hal lah.. tapi bagi aku perkara seperti ini mengganggu emosi dan fikiran boleh terganggu.


Apa lagi kalau aku tengok FB dengan anak2 ye la sambil dia orang nak tunggu giliran nak tgk ben10 online....

Aku sentiasa mohon pada Allah agar aku dan keluarga berada dalam lindunganNya... InsyaAllah.

Nak aku upload ke gambar2 dan video tu kat sini? JANGAN HARAP!!!!! ha ha ha.... kalau nak carik sendiri tak kuasa aku nak men'cemar'kan blog aku yang baru nak mula ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan